top of page
patio

Rólunk

A kezdet

Az egész úgy kezdődött, hogy férjem és öccse vettek egy balatonfelvidéki kis faluban egy fél hektáros telket, rajta egy 100 év körüli házzal és melléképületekkel.

A fiúk nagyon lelkesek és elszántak voltak, életük 99%-át Budapest belvárosi ingatlanokban töltvén vonzotta őket a vidéki élet idilli szabad friss szele. Rengeteg alma és körtefa mosolygó gyümölcsökkel, nagy udvar, az előző tulajdonos által örökül hagyott rengeteg házi megoldás. Mivel mindünk közül nekem ért „legföldebbig” a lábam, én kevésbé voltam lelkes, mert tudtam, hogy ez az egész mennyi munkával jár majd, mit veszünk a nyakamba. Egyik nagymamám falun élt, így elég konkrét képem volt arról, hogy akármit is csinálunk majd itt, ezt befejezni sosem fogjuk, csak abbahagyni.

A fejlesztések

Kicsit duzzogva, de azért lassan növekvő lelkesedéssel vágtam bele a lakóház felújításába. A fiúk tulajdonképpen mindent rám hagytak. Majd jött a kert rendezgetése, annál is inkább, mert hirtelen rengeteg szabadidőm lett - a mulitkulti vezetést, falusi kapálós, gereblyézős, gyomlálós wellnessre cseréltem. Nagyon élveztem, hogy a kb. 100nm veteményesem lassan de biztosan örökké termő vegyszermentes földi paradicsommá kezdett válni, kissé ugyan túlméretezve. Az éléskamrám kapacitása pedig már alig volt elég a sok befőttnek, lekvárnak, csalamádénak, kencéknek, amit literszám gyártottam, időnként családi kalákában.

Emellett azt vettem észre, hogy aki csak meglátogatott minket, alig akar elmenni. Először csak barátoknak “adtuk kölcsön” a szobáinkat, majd fizető vendégeknek is. Lassan kezdett kevésnek bizonyulni a kapacitásunk, így a pajtából mégegy lakrész fejlesztését tervezgettük, mert úgy láttuk, hogy vidéken az emberek a családjukkal inkább apartmanban szeretnek pihenni.  Ekkor egy hirtelen ötlettől és egy kisvállalkozás fejlesztési projekt lehetőségeitől vezérelve plusz 2-3 szoba szállást és közösségi tereket építettünk. Így jött létre a Kerekegy Programok Háza. Ekkor már nem csak nyaraló családoknak adtunk szállást, hanem ezt kiegészítve, kiscsoportos kurzusokat is vendégül láttunk.

További szálláshely fejlesztés

Alig szusszantunk egyet az építkezést követően – pihenést értsd, kisfiunk érkezése és cseperedése-, a program résztvevők közösségi térben alvása és a pár szobányi szálláslehetőség nagyon gyorsan kevésnek bizonyult. Alig kezdett 2-3 év alatt egy ritmus kialakulni, máris újra kellett gondolnunk a koncepciót.  Áttekintettük és megvitattuk a lehetőségeket, mégnagyobbat álmodtunk és újabb szálláshely bővítésbe kezdtünk, ezúttal a Kisfaludy szálláshely fejlesztési pályázat segítségével. Kedves házigazdákból profi vendeglátókká igyekszünk fejlődni.

Itt tartunk most – 2019 vége

A kapacitás bővítési projektünk végére értünk. Ennek eredményeként van 4 új fürdőszobás kétágyas pótágyazható prémium szobánk, valamint 2 kétszobás kedves családi apartmanunk, amelyek akár többgenerációs pihenésre is alkalmasak. Külső és belső közösségi tereinkben pedig szívesen látunk vendégül maximum 19 fős rendezvényeket.

Köszönet férjemnek és kisfiamnak, akik türelemmel támogattak és velem utaztak a beruházási munkálatok és pályázati adminisztráció hullámvasútján, valamint a nagymamáknak a közös „teherviselésért”.

Rólunk

Szolgáltatások

garden corner

BARÁTSÁGOS, OTTHONOS, MEGHITT

(mint kiderült, a dánoknál egyszóval Hygge)

Munkám során rengeteget utaztam és abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy különböző földrészek országainak szebbnél szebb szállodáiban lakhattam, akár az üzleti utakon, akár nyaralásaim alkalmával.

Érdeklődve szemléltem a stílusokat, berendezési tárgyakat, figyeltem az általános benyomásaimat. Lehetett a szállás régies, egy adott téma köré csoportosuló vagy ultra modern minimalista, egy közös mégis volt ezekben a szobákban, akármilyen tökéletesek és átgondoltak is voltak, hiányzott belőlük az otthonosság érzete.

Mivel a Kerekegy Panzió magánlakás alapokból nőtte ki magát, egy folyamatosan változó koncepció és eltérő strukturális adottságok nyomán, szobáink is kissé különböznek stílusukban. Egy valami azért közös fonalra fűzi őket, mégpedig az, hogy igyekeztünk barátságos, meghitt környezetet teremteni bennük, hogy a vendégeink igazán otthon érezhessék magukat.

Szeretnénk, ha a nálunk eltöltött idő után kerekebb lenne a világ számodra, megpihenve, lelkesedéssel és inspirációval töltekezve indulnál tovább az utadon.

Küldetés

Szobáink

Az emeleten
Apartmanok

Napraforgó

– a napraforgó sárga/zöld tányéra vidámságot áraszt a környék dombjain

Prémium szoba - 2 ágy, fürdőszoba, 1 ággyal pótágyazható

Levendula

– illata és látványa belengi az egész Balatonfelvidéket

Pitypang

– kisfiam egyik kedvenc virága ami minden korosztálynak megunhatatlan

Prémium szoba - 2 ágy, fürdőszoba, 1 személyes elhelyezésre is alkalmas

Pipacs

– a környező rétek vadvirága ihlette

Prémium szoba - 2 ágy, fürdőszoba, 1 ággyal pótágyazható

Apartman 1

Őszi lomb

– a Bakony csodás őszi lombkoronája ihlette

Családi szoba - gyerekággyal, max 4 felnőtt vagy 2 felnőtt 2-3 gyerek számára

Csendélet

– a nyugodt pihenés helyszíne, akár kísérő nagyszülőknek is

Családi szoba – 2 ágy, 1 ággyal pótágyazható

Apartman 2

Cseresznyevirág

– kertünk óriási fája virágzását minden évben megcsodáljuk

Standard szoba – max 2 fő elhelyezésére alkalmas

Bodza

– ki gondolta volna, hogy tányérja ennyi jót rejteget

Standard szoba -  max 2 fő elhelyezésére alkalmas

Szolgálatásaink A-Z

Akadálymentesítés

Panziónk kisebb földszinti apartmanját kerekesszékes vengégeink is használhatják. Étkezőnk terasza is megközelíthető kerekesszékkel.

Ágyneműcsere

Az ágyneműt hetente egy alkalommal (6 naponta) cseréljük. Gyakoribb csere is lehetséges külön térítés ellenében.

Bankautomata

A helységben nincs ATM, viszont a postán nyitvatartási időben lehet kártyával készpénzt felvenni. A legközelebbi ATM-et Nagyvázsonyban, Tótvázsonyban, Tapolcán vagy Ajkán találják.

Bejelentkezés

A szobákat az érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Érkezés napján 14.00-18.00 óra között várjuk kedves vendégeinket. Amennyiben később érkezne, úgy kérjük, 14.00 óráig jelezze felénk a +36 20 229 4242-es telefonszámon. Amennyiben nem rendelkezik előzetes foglalással a vendég, úgy bejelentkezéskor azonnali fizetéssel foglalhatja el a szobát. A bejelentőlapot kérjük pontosan kitölteni, hogy az önkormányzat idegenforgalmi adófizetésre vonatkozó előírásainak eleget tudjunk tenni.

Csomagmegőrzés

A recepció melletti privát helyiségben biztonságos csomagmegőrző szolgáltatást nyújtunk érkező és távozó vendégeink részére. Kérjük, forduljon a recepcióhoz.

CSOPORTOS FOGLALÁS

Kérje csoportokra vonatkozó egyedi ajánlatunkat és használati feltételeinket emailen: gabi@kerek1.hu

Dohányzás

FÜSTMENTES PANZIÓ vagyunk. A panzió közös helységeiben, épületeiben, szobáiban, a panzió egész területén tilos a dohányzás. A tiltott dohányzás miatt a berendezési tárgyakban keletkezett kárért a vendég kártérítési felelősséggel tartozik.

Elektromos áram

Panziónkban az elektromos áram 220V/50Hz.

Elsősegély

Panziónk recepcióján alap elsősegély készlet található, amely segítséget nyújt a sérülések gyors ellátásakor. Amennyiben a probléma tartósan fennáll és a fájdalom nem szűnik, úgy kérje a recepció segítségét orvosi ügyelet elérhetőségét illetően.

Elutazás időpontja

Kérjük, hogy az elutazás napján 10 óráig szíveskedjen a szobát elhagyni és a recepción kijelentkezni, a kulcsokat leadni! Amennyiben tovább szeretne maradni, úgy a „késői távozás” lehetőségéről érdeklődjön a recepción.

Éjszakai pihenés

Kérjük, hogy 22 óra után, a vendégek nyugalmának megőrzése érdekében a zajos tevékenységtől tartózkodjon.

Étkezés

A szobaárban bővített kontinentális reggelit (kávé vagy tea, gyümölcslé, gyümölcs vagy gyümölcssaláta, péksütemény és kenyér választék, vaj, jam, felvágottak, sajtok) biztosítunk az étkezőben.

Reggeli ételeinket ha lehet, helyi alapanyagokból készítjük, amelyeket igyekszünk a régió termelőitől beszerezni. Előzetes egyeztetéssel térítés ellenében tudunk hideg vacsorát szervezni. Szobaszervízt biztosítani nem tudunk.

Reggeli időpontja: 7:30-9:30

Fizetési módok

A fizetés egyenlőre csak készpénzzel vagy előre utalással történhet (HUF és EUR).

Gyermekágy

Gyermekágy a recepción igényelhető. A kisgyermekekkel érkező családok részére limitáltan különféle felszereléseket tudunk biztosítani. (etetőszék, fellépő, bili, wc szűkítő)

Gyermekek

Felhívjuk a szülők figyelmét – a gyermekek biztonsága érdekében – a fokozott szülői felügyelet szükségességére! A gyermekek által okozott kárt a szülő köteles megtéríteni! Gyermekes családokat apartmanjainkban helyezünk el.

Gyógyszer/Gyógyszertár

A legközelebbi ügyeletes gyógyszertár Tapolcán vagy Ajkán érhető el.

Hajszárító

A panzió recepcióján igényelhető.

Internet

Szélessávú internet ingyen elérhető a panzió egész területén. Jelszót a recepción tudunk adni.

Játszótér

Gyermek vendégeinknek játszótérrel kedveskedünk. A játszóteret és annak használati eszközeit mindenki csak saját felelősségre használhatja, 10 éven aluliak csak felnőtt felügyelettel. A játszótéren történt balesetekért felelősséget nem vállalunk. A játszótér eszközeit kérjük a játszótéren használják, azokat az ingatlan más részeibe elhordani tilos! A játszótér eszközeiben okozott károkat a vendégek kötelesek megtéríteni.

Nyilvános játszótér található a faluban a sportpálya mellett.

Károkozás

Kérjük, vigyázzanak panziónk berendezési tárgyainak épségére, és azokat rendeltetésszerűen használják! A dekorációs célt szolgáló használati tárgyakat, képeket kérjük, ne vegyék el a helyükről! Szándékos vagy gondatlan károkozás esetén a károkozó személy kártérítési felelősséggel tartozik.

Kijelentkezés

Kérjük, hogy az elutazás napján 10.00 óráig szíveskedjen a szobát elhagyni! Amennyiben tovább szeretne maradni, úgy a „késői távozást” a lehetőségek függvényében, külön térítés ellenében biztosítjuk. Korai kijelentkezés esetén kérjük, hogy az elutazás előtti napon a számlát szíveskedjen rendezni a recepción.

Környezetvédelem

Védjük együtt környezetünket. Kérjük, hogy csak annyi energiát és vizet használjon, amennyi komfortérzetéhez szükséges.

Kulcs

Panziónkból való kijelentkezéskor, elutazáskor, kérjük, hogy a szoba kulcsait a recepción leadni szíveskedjék. Kulcs elvesztése esetén a vendég köteles megfizetni a pótkulcs díját.

Látogatók

Látogató fogadási szándékát kérjük, jelezze előre a recepción. A szobákban csak a bejelentkezett szállóvendégeink tartózkodhatnak.

Látnivalók és programok:

Információs brossúrák, térképek és programfüzetek a recepción találhatók. Felvilágosítást recepciós kollégáink készséggel adnak.

Masszázs

Képzett masszőrünkkel és relaxációs masszázs lehetőséggel várjuk vendégeinket. Részletekről, árakról érdeklődjön a recepción. Előzetes időpont-egyeztetés szükséges.

Műszaki szolgáltatások

Amennyiben a szobában műszaki hibát észlel, kérjük, értesítse a recepciót!

Panaszkezelés

Kérjük panaszával a recepciót keresse. Ha panaszát recepciós kollégánk nem tudja kielégítően orvosolni, kérjük, hogy azt emailben jelezze felénk mihamarabb. Panaszlevelét 3 munkanapon belül megválaszoljuk.

Parkolás

Parkolóhely igényét kérjük előre jelezze. Ingyenes parkolást biztosítunk korlátozott számban a zárt parkolónkban. Parkolásnál kérjük ügyeljenek a parkolóhelyek minél jobb kihasználására.

Recepció

Nincs 24 órás recepciónk. A kollégák a reggeli kijelentkeztetés és délutáni érkeztetés idején állnak rendelkezésre.

Ezen időszakon kívül ügyeleti elérhetőséget biztosítunk, kérjük kérdésével hívja a következő telefonszámot: +36 20 229 4242

Rendezvényterem

Rendezvénytermünk lehetőséget nyújt céges rendezvények, kiscsoportos képzések, csapatépítés, életmód táborok tartására. A terem 20 fő befogadására alkalmas, megtalálható benne amire egy képzésen szüksége lehet (vetítővászon, wi-fi, projektor, stb.).

Széf

Értékeik megőrzésére a szobákban széf áll térítésmentesen rendelkezésre. A széf kulcsát a recepción 2000 Ft kaució ellenében lehet igényelni. A nem széfben elhelyezett értékekért felelőséget nem vállalunk.

Szobaszolgálat

Szobaszolgálat keretében a recepción igényelhető extra takaró-pléd, párna, huzat.

Szobáink felszereltsége

Emeleti prémium szobáink – modern, otthonos, felnőtt vendégeink igényei szerint

• egyszemélyes hotel ágyak, amelyek franciaággyá alakíthatók

• 3 szoba 1-1 ággyal pótágyazható

• puha ágyelő szőnyegek

• ágy melletti olvasólámpák és hangulatvilágítási lehetőség

• egészalakos tükör

• íróasztal

• Smart TV számos program és rádió csatornával

• fürdő éjszakai megvilágítás

• fürdőszobai tükör szabályozható fényerővel és bluetooth-os audio lehetőséggel

• ingyenes wifi szolgáltatás

Apartman 1 – többgenerációs szálláslehetőség

• 2 hálószoba 2-2 ággyal, nappali smart TV-vel, kanapéval, konyha hűtőszekrénnyel, kenyérpirítóval, edényekkel, étkézéshez szükséges eszközökkel, asztal székekkel, 2 fürdőszobával, amelyek közül az egyikben zuhanykabin és fürdőkád, a másikban zuhanykabin található

• egyszemélyes ágyak, amelyek franciaággyá alakíthatók

• gyerekágy

• egyéb gyerek használati kiegészítők (fellépő, bili, wc szűkítő, etetőszék)

• ágy melletti olvasólámpák

• 1 ill. 2 ággyal pótágyazható hálószobák

• gyerek játszósarok kis asztallal, székekkel, játékokkal

• előszoba tükörrel, cipőtartóval, fogassal

• fürdőszobai tükör

• ingyenes wifi szolgáltatás

Apartman 2 – családi apartman nagyobb gyerekekkel

• 2 hálószoba 2-2 ággyal, nappali smart TV-vel, kihúzható és fekvőhelyé alakítható kanapéval, konyha hűtőszekrénnyel, kenyérpirítóval, edényekkel, étkézéshez szükséges eszközökkel, asztal székekkel, 1 fürdőszoba zuhanykabinnal

• egyszemélyes ágyak

• gyerek használati kiegészítők (fellépő, bili, wc szűkítő, etetőszék)

• ágy melletti olvasólámpák

• előszoba tükörrel, cipőtartóval, fogassal

• fürdőszobai tükör

Talált tárgyak

Talált tárgyakkal kapcsolatban kérjük, érdeklődjön a recepción. A nálunk hagyott tárgyakat utánvéttel tudjuk ponstára adni.

Televízió és Rádió

A szobákban elhelyezett televíziókkal előre programozott csatornák foghatók, amelyeknek listáját a szobábán lehelyezett információs mappában mellékeljük. A televízión rádió csatonák is foghatók.

Tisztálkodási szerek

Külön térítés ellenében fogkefe, fogkrém és borotva igényelhető a recepción.

Törölköző

A törölközőket háromnaponta cseréljük. A törölközők napi cseréje külön kérésre, díjazás ellenében lehetséges. A szobákban elhelyezett törölköző a strandon/kültéren nem használható, kérjük ne vigyék ki a szobából. Sminklemosáshoz külön arctörlő kendőt biztosítunk (szürke).

Térkép és információs anyagok

Térkép és információs anyag beszerezhető a recepción.

Vendégészrevételek

Kérjük, minden észrevételét jelezze, mert ezzel segíti a munkánkat. Észrevételeit közölheti személyesen, elutazás után e-mailben, vagy közösségi oldalunkon. Minden visszajelzést köszönünk.

Vészkijárat

Vész esetén kérjük vendégeinket, hogy a szobaajtón elhelyezett menekülési útvonal szerint hagyják el szobáikat.

Wellness

Az udvarban fürdőház áll a vendégek rendelkezésére szezonális üzemeltetésben. Fürdőlepedőt kaució ellenében a recepción igényelhet.

JÓ PIHENÉST ÉS KELLEMES IDŐTÖLTÉST KÍVÁN A KEREKEGY PANZIÓ SZEMÉLYZETE!

Szolgáltatások

Ajánlatkérés

Köszönjük ajánlatkérését!

Kapcsolat

Cím

8295 Taliándörögd, Kossuth u. 18.

Telefon

+36202294242

Megközelíthetőség

53010660_2546466178703794_81689073059794

Vasúton

Taliándörögdnek nincs vasútállomása. A legközelebbi állomások: Ajka, Tapolca vagy Veszprém, ahonnan a megfelelő távolsági buszjárattal lehet Taliándörögdre érkezni. Kérjük érdeklődjön a kiválasztott vasútállomáson.

Közúton

Taliándörögdre Veszprém vagy Tapolca felől a 77-es úton Kapolcson át érkezünk.

A Balaton felől a 71-es útról Zánkánál érdemes Nagyvázsony felé kanyarodni, Nagyvázsony után a 77-es útról Kapolcsnál fordulunk Taliándörögd felé.

Ajka felől a 7309-es úton érhetjük el Taliándörögdöt, Öcsön keresztül.

A panzió Taliándörögd főutcájáról nyílik. Az udvaron van gépkocsi beállási lehetőség.

A hozzánk érkező gyerekeket kis homokozós játszótér és csúszdás mászóka várja. A környéken számos program lehetőség kínálkozik, amelyek közül szinte mindegyik félórás autózásnyira van:

- Tapolca - Tavasbarlang

- Folly Arborétum

- Balatonpart - számos kedvelt strand közül a legközelebbiek Zánka, Balatonakali

- Keszthely - Festetics kastély, hajótúrák, strand, bicikli út

- Ajka - Városi strand

- Veszprém - Állatkert, játszóterek, mozi, stb.

Taliándörögdön és környékén gyalogos vagy biciklis túraútvonalakon ismerhetjük meg a Bakony lejtőit és tiszta forrásait.

További információt a recepción kérhet.